iklan adsen

Search This Blog

Sunday, July 22, 2012

Peta Lokasi Kedai Rakyat 1Malaysia

Peta Lokasi Kedai Rakyat 1Malaysia, Klik http://www.kedairakyat1malaysia.com.my/ms/lokasi-kedai

2 comments:

  1. Kepada Saudara-saudara dan Saudari-saudari yang hormati sekian,
    Bahawa saya, peguam Yip Jiun Hann, Pemuda MCA Gombak seorang anak Yip Kum Fook ingin bertanya mengapa orang ramai begitu dengki bapa saya beristeri lebih dari tiga? Ini sebuah Negeri demokrasi, dia mahu sepuluh isteri pun hak dia sendiri, sekiranya dia bolih bertanggujawab.

    Demi Islam pun bolih berkahwin lebih daripada empat perempuan. Saya harap orang ramai berfaham dan jangan bodoh.

    Kalau semua mahu cabar demokrasi dan hak asasi, orang ramai bolih bertanya pada YB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak and Pengurusi MCA Malaysia Datuk Dr. Chua Soi Lek, kerana memperbuatan mereka sama dengan bapa saya.

    Yang benar

    Pemuda MCA Gombak
    Sdr. Yip Jiun Hann

    http://margeemar.blogspot.com/2012/06/malaysia-between-les-majeste-treason.html

    ReplyDelete
  2. DATUK YIP KUM FOOK (peguam) bakar Kuil Hindu di Taman Daya, Kepong kerana dia mahukan tempat itu berniaga sebagai perabot, sekarang juga ada kedai perabot tetapi dia memberi saudara untuk menjalankan perniagaan.

    Dia adalah pengerusi MCA di Taman Daya sebelum berpindah bahagian Gombak (MCA), dia hantu besar bagi masyarakat Cina di Kepong, sekarang ramai orang tahu apa yang dia buat di sana, dia ditipu ramai orang di Kepong, kerana menggunakan samseng dan polis untuk memaksa dan mengganggu orang ramai di situ

    Kini dia adalah presiden Kuil Buddha di Taman Desa Jaya, Kepong....itu juga menimbulkan lebih banyak masalah kepada masyarakat Buddha kerana dia ingin mengawal Kuil dan menolak jawatankuasa lain yang tidak menyokongnya dan mengeluarkan sami-sami Buddha dari Kuil, menggunakan gangster dan polis juga

    Tulis oleh masyarakat Cina Taman Daya, Kepong

    ReplyDelete