iklan adsen

Search This Blog

Sunday, December 15, 2013

Harga atas jalan, Review Honda Jazz

Harga atas jalan, Review Honda Jazz

Harga atas jalan, Review Honda Jazz RM74,800.00 dan cadangan bulanan RM755.00 . Dibuat untuk praktikal yang besar , enjinnya yang baik, hebat di jalan raya dan jimat minyak. Lihat Specifikasi Honda Jazz

memandu honda Jazz

Kedua-dua 1.2 liter dan 1.4 liter enjin mempunyai sifat halus dan menyenangkan yang sama , dan mempunyai sama i- DSI (sistem Pencucuhan Dual- Sequential ) teknologi , menawarkan ekonomi yang cemerlang dan pelepasan. Tindak balas pendikit yang tajam namun mereka unit halus mengawan untuk kawalan yang tepat.

Harga atas jalan, Review Honda Jazz
Harga atas jalan, Review Honda Jazz

Harga atas jalan, Review Honda Jazz
Klac baik berwajaran dan kotak gear lima dipercepatkan supaya lebih licin , anda boleh melakukannya dengan dua jari. Stereng langsung dan berminat pula dalam dikhianati oleh perjalanan yang boleh menjadi berombak pada jalan beralun , tetapi secara amnya, Jazz adalah memandu dalam kegembiraan. Ia adalah salah satu kereta yang paling ketara dalam sektor supermini itu, di sana dengan Ford Fiesta.

Marketplace:

Ia mudah untuk mencari Honda Jazz untuk anda - pelbagai model, terdiri daripada hanya tiga kereta! Semua motor enjin petrol , 1.2 S merupakan model bajet peringkat permulaan , iaitu nilai yang hebat tetapi kurang mengunci jauh, langsir dan sebelah beg udara, manakala udara con adalah pricy £ 1500 pilihan.

Ia juga rindukan pada lampu diolah dan perubahan trim kecil sebanyak 1.4 liter SE dan model Sport ( yang boleh didapati dengan CVT pilihan transmisi automatik ). Ini varian lebih mahal tetapi datang dengan lebih sebagai standard, walaupun kelebihan prestasi mereka tidak besar - hanya terdapat 5bhp perbezaan antara kedua-dua enjin.

Semua model Honda Jazz menikmati badan kereta berkualiti tinggi dengan plastik lekuk dan tempat ke susun atur, bersama-sama dengan kedudukan memandu yang sangat baik penglihatan. Badan kereta Tunggal dengan lima pintu adalah salah satu superminis terbesar anda boleh membeli, tetapi Honda mempunyai rancangan untuk mengawan praktikal ini untuk kuasa diesel. Sekatan pilihan seperti ini tidak menganiaya jualan walaupun; Jazz adalah supermini jualan yang kukuh di UK.

memiliki  Honda Jazz:

Jazz ini menjual pada fleksibiliti - dipertingkatkan dengan tempat duduk belakang ' Magic' itu. Dengan menempatkan semula tangki bahan api untuk di bawah tempat duduk depan , jurutera telah dibebaskan bilik di bawah kerusi belakang.

Tarik tuil tunggal dan mereka kali ganda rata, atau anda boleh mengangkat asas ke atas, gaya pawagam, untuk ruang tambahan diakses melalui pintu belakang. But itu sendiri adalah besar 353 liter, lebih besar daripada Vauxhall Astra.

Penggunaan bahan api Ekonomi yang sangat baik, dengan 1.4 liter menghampiri dan melebihi 50mpg 1.2- liter, dan selang perkhidmatan adalah 12,500 batu. Diberi amaran walaupun - enjin berteknologi tinggi membuat pitstops mahal. Tetapi penilaian insurans adalah nilai yang rendah dan disimpan antara yang tertinggi mana-mana kereta kecil anda boleh membeli. A Euro- NCAP hasil empat bintang dan kiraan beg udara tidak seberapa tidak dengan yang terbaik , walaupun. "



No comments:

Post a Comment