iklan adsen

Search This Blog

Wednesday, July 1, 2015

Pakej menarik DIGI HINGGA 15 JULAI

Pakej Digi . Sejak daripada bulan lepas, pihak Celcom agak mencuri perhatian ramai dengan menawarkan Celcom First Basic pada harga langganan RM38 dan data sebanyak 3GB. Kini, untuk bersaing dengan Celcom, pihak Digi turut hadir dengan promosi baru menawarkan langganan data sehingga 3GB pada harga hanya RM36 sebulan. i

Pelan promosi ini ditawarkan untuk langganan hanya selama sebulan sahaja, iaitu daripada 15 Jun hingga 15 Julai 2015, dimana pengguna boleh menikmati langganan data sebanyak 3GB, minit panggilan percuma sebanyak 100 minit, serta 100 SMS percuma pada harga langganan RM36 sebulan. Digi turut menekankan yang mana harga promosi ini hanya tertakluk kepada 12 bulan pertama sahaja, dan pengguna akan diperlukan membayar RM50 sebulan bermula bulan ke-13 untuk pelan ini.

Selain pakej promosi RM36 sebulan, pihak Digi juga turut menawarkan pakej promosi pada harga RM68 sebulan yang hadir dengan 4GB data dan 200 minit panggilan percuma serta 200 SMS percuma. Pakej ini akan beralih kepada harga langganan RM78 sebulan selepas tempoh 12 bulan pertama.

Untuk pelanggan sedia ada yang ingin bertukar kepada pakej ini, anda dikehendaki ke pusat Digi berdekatan, selain pelanggan baru turut boleh walk-in untuk bertukar ke pakej ini.

Dengan persaingan sihat antara syarikat telekomunikasi ini, mungkinkah kita akan melihat pakej lebih murah daripada syarikat-syarikat lain dalam waktu terdekat?

Sumber: Amanz



No comments:

Post a Comment