iklan adsen

Search This Blog

Wednesday, December 20, 2017

CARA DAPAT KHIDMAT GRAB DAN UBER DI PERLIS

Pengangkutan di hujung jari. Grab dan Uber Perlis menawar servis pengangkutan tanpa penipuan, hanya dihujung jari. Bagaimana untuk menggunakan grab dan uber. Jika ada di bandar atau di kampung boleh cuba grab atsu uber. 

Lokasi strategi bandar Arau, kangar, kuala perlis, beseri, padang besar, pauh unimap, uitm dan sekitarnya. Kategori pengguna grab, ialah pelajar, pelancong, surirumah, pekerja pejabat dan swasta. 

Grab Car  Perkhidmatan grab car merupakan perkhidmatan yang digemari oleh masyarakat pada masa kini berbanding kenderaan awam lain. Kini semua di hujung jari.

Tempahan boleh dibuat bila-bila masa dengan hanya membuat tempahan di aplikasi. Perkhidmatan ini boleh di dapati di Perlis kerana ia tiada caj tambahan, mempunyai inisiatif untuk membawa penumpang ke destinasi yang dituju serta harga yang berpatutan.

Install Apps

https://play.google.com/stor/app/details?id=com.grabtaxi.driver2&hl=in 

dapatkan perkhidmatan Grabcar ?

Menggunakan aplikasi telefon pintar 3g/4g
Mempunyai aplikasi App Store atau Play Store.
Downlod di sini —
APLIKASI GRABCAR 

MAKLUMAT PENGANGKUTAN

Uber  Perkhidmatan uber menjadi fenomena pada masa kini dan juga  mendapat sambutan di negeri Perlis. Ia merupakan perkhidmatan sendiri oleh pemilik kenderaan . Perkhidmatan ini ditawarkan kepada mereka yang berkunjung ke Perlis dengan menggunakan perkhidmatan awam. 

Bila pengunjung atau pelancong dari luar yang berada sekitar Perlis sudah pasti memerlukan kenderaan untuk membawa anda ke penginapan, stesen bas, stesen KTM dan di mana sahaja anda mahu pergi.

Misalnya jika anda datang ke Perlis menggunakan tren tapi ingin ke Kuala Perlis, anda boleh menggunakan perkhidmatan ini. Begitu juga yang ingin shopping di Padang Besar, barang banyak sangat nak angkut inilah masanya anda memilih perkhidmatan ini.

Begitu juga kalau dari penginapan nak ke tempat makan atau shopping juga disediakan. Paling penting anda perlulah menempah perkhidmatan ini lebih awal.

Install Apps

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ubercab

Perkhidmatan
Uber

Orang perlis baik baik belaka,



2 comments:

  1. Salam .. bole saya dapatkan no Fon pemandu grab Kuala Perlis .. sbb esok saya nk balik Dari Kuala Perlis me Kuala kedah .. bole call saya Di no 0174276698

    ReplyDelete
  2. Bolih saya dapatkan pemandu grab sy NK ke perlis 2 Hari Mac ini Kami 5 org

    ReplyDelete